Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 59

Oh my, I think I might have to go back to Toronto someday!... Stackers' Lounge forum

  1. #31
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: The Beer Lounge

    Advertisement



    Oh my, I think I might have to go back to Toronto someday!
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  2. #32
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: The Beer Lounge

    ok i drank at 12 pack again thanks... that's my part in the beer lounge cause im outta beer and its not COOL

  3. #33
    rickerb69's Avatar
    rickerb69 no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Feb 2007
    PIN/ID
    askme4it
    Posts
    1,769
    Blackberry porter for the ricker tomorrow...woohooooo!!

  4. #34
    jstarluvstina's Avatar
    jstarluvstina no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Dec 2007
    PIN/ID
    241F3204
    Posts
    65

    Re: The Beer Lounge

    I just came back from Cozumel, Mexico.. and the beer there tastes like piss.. - not a good look

    best beer tho.. its a toss up between a good Guiness and a Corona.. depends on the mood
    DRUGS-Responsible For Teaching America The Metric System.

  5. #35
    GBallew's Avatar
    GBallew no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    2404b3a8
    Posts
    1,488

    Re: The Beer Lounge

    So, I found out that they are closing my store at the end of the month...So I didn't quit, cause that would mean that I wouldn't have to deal with my crappy ASSt. MAN.

    Yay! right??

    ~~

    no.

    They are not relocating anybody who works at our store. We don't even know if we're getting any kind of severance pay...


    ...I drank a 24 pack of PBR last night
    Cingular is now the new at&t

  6. #36
    Natasha's Avatar
    Natasha no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    ASK NICE
    Posts
    4,461

    Re: The Beer Lounge

    Celebrating my last day of work before the holidays tonight... Hmmm... Corona night?!... I think so...
    **TASH*

    “Establishing lasting peace is the work of education; all politics can do is keep us out of war.”
    Maria Montessori <----- A very smart lady.


  7. #37
    jstarluvstina's Avatar
    jstarluvstina no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Dec 2007
    PIN/ID
    241F3204
    Posts
    65

    Thumbs up Re: The Beer Lounge

    Quote Originally Posted by Natasha View Post
    Celebrating my last day of work before the holidays tonight... Hmmm... Corona night?!... I think so...

    ur hot and a good beer drinker...

    awesome
    DRUGS-Responsible For Teaching America The Metric System.

  8. #38
    GBallew's Avatar
    GBallew no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    2404b3a8
    Posts
    1,488

    Re: The Beer Lounge

    Its inevitable...
    Cingular is now the new at&t

  9. #39
    nelsong's Avatar
    nelsong no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    488

    Re: The Beer Lounge

    Quote Originally Posted by jstarluvstina View Post
    ur hot and a good beer drinker...

    awesome

    That's actually a dude bro. His name is Vlad and comes from Slovenia, sorry to disappoint you.

  10. #40
    sn1p3r's Avatar
    sn1p3r no está en línea Device Pro
    Join Date
    May 2006
    PIN/ID
    Ask Me
    Posts
    2,305

    Re : The Beer Lounge

    But Nelson is a pretty hot chicks tho
    I'm french canadian so I can also help you in french, just PM me
    UNLESS it is for a BETA OS, it's at your own risk and I won't support it
    Sn1p3r

  11. #41
    cliffr39's Avatar
    cliffr39 no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Feb 2007
    PIN/ID
    317ASKME
    Posts
    3,064

    Re: The Beer Lounge

    Quote Originally Posted by jstarluvstina View Post
    ur hot and a good beer drinker...

    awesome

  12. #42
    jstarluvstina's Avatar
    jstarluvstina no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Dec 2007
    PIN/ID
    241F3204
    Posts
    65

    Re: The Beer Lounge

    Quote Originally Posted by cliffr39 View Post
    negative good try tho..

    its good to see others who take the time to try and search and flame..

    glad i made the impact!

    anyone else lookin to take a ride on the "Jstar's Chaq XXXpress" ??? get on now before its too late
    DRUGS-Responsible For Teaching America The Metric System.

  13. #43
    cliffr39's Avatar
    cliffr39 no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Feb 2007
    PIN/ID
    317ASKME
    Posts
    3,064

    Re: The Beer Lounge

    Quote Originally Posted by jstarluvstina View Post
    negative good try tho..

    its good to see others who take the time to try and search and flame..

    glad i made the impact!

    anyone else lookin to take a ride on the "Jstar's Chaq XXXpress" ??? get on now before its too late
    lol I didn't mean you are, I ment it is natasha since Nelsong said it is Vlad. :P lol just having fun my friend

  14. #44
    jstarluvstina's Avatar
    jstarluvstina no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Dec 2007
    PIN/ID
    241F3204
    Posts
    65

    Re: The Beer Lounge

    Quote Originally Posted by cliffr39 View Post
    lol I didn't mean you are, I ment it is natasha since Nelsong said it is Vlad. :P lol just having fun my friend

    whoops..

    my bad then.. i totally re-nig the last comment then..

    woahhh this is an akward situation...

    DRUGS-Responsible For Teaching America The Metric System.

  15. #45
    Natasha's Avatar
    Natasha no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    ASK NICE
    Posts
    4,461

    Re: The Beer Lounge

    Lmao.. too funny.
    **TASH*

    “Establishing lasting peace is the work of education; all politics can do is keep us out of war.”
    Maria Montessori <----- A very smart lady.


Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •