Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 16 to 30 of 73

~via BB (wap.pinstack.com)~ She is a cross between Janice and Carmella, sprinkle in a little ... Stackers' Lounge forum

  1. #16
    Toddboy71's Avatar
    Toddboy71 no está en línea Device Pro
    Join Date
    Jan 2006
    PIN/ID
    T o' Bee
    Posts
    2,384

    Re: Sopranos

    Advertisement



    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    She is a cross between Janice and Carmella, sprinkle in a little livia. ( Tony's ma)
    Voice, not appearance. More like meadow there, well close.

  2. #17
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    Ok looks like so far I am going to Michigan to whack Todd, Minnesota to whack Doobie and California to whack Cherri! You's are lucky I don't have a private jet... LOL

  3. #18
    Toddboy71's Avatar
    Toddboy71 no está en línea Device Pro
    Join Date
    Jan 2006
    PIN/ID
    T o' Bee
    Posts
    2,384

    Re: Sopranos

    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    Oh yeah and imagine them smoking a carton a day. Bingo!

  4. #19
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    Whateva Todd, you are just jealous of my accent... LOL

  5. #20
    Toddboy71's Avatar
    Toddboy71 no está en línea Device Pro
    Join Date
    Jan 2006
    PIN/ID
    T o' Bee
    Posts
    2,384

    Re: Sopranos

    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    Yous on da money girlie.

    Accent? That would lead one to believe that your voice inflections were merely due to dialect, not to another language known as Italian ebonics.

  6. #21
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    omg whateva... you are so gonna get it!

  7. #22
    I7oobie's Avatar
    I7oobie no está en línea Device Pro
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3,563

    Re: Sopranos

    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    Why do you have to come whack us? Can't you get on of your "associates" to do it?

  8. #23
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    Cause I wanna make sure the job is done correctly...

  9. #24
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    That's what I thought "tough guys".

  10. #25
    cherrichiodo's Avatar
    cherrichiodo no está en línea PINStacked!
    Join Date
    Aug 2006
    PIN/ID
    ATA
    Posts
    17,164

    Re: Sopranos

    Quote Originally Posted by StaceyRVC
    Ok looks like so far I am going to Michigan to whack Todd, Minnesota to whack Doobie and California to whack Cherri! You's are lucky I don't have a private jet... LOL
    im scared now...im just a hippie from cali
    i'll just have to kill you with my peace signs and tye die shirts

  11. #26
    cherrichiodo's Avatar
    cherrichiodo no está en línea PINStacked!
    Join Date
    Aug 2006
    PIN/ID
    ATA
    Posts
    17,164

    Re: Sopranos

    Quote Originally Posted by I7oobie
    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    Why do you have to come whack us? Can't you get on of your "associates" to do it?
    what? whack?
    can we all just get along?

  12. #27
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    ~via BB (wap.pinstack.com)~lol never! Haha jk! Don't need the feds knockin on my door

  13. #28
    littlemojo's Avatar
    littlemojo no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Dec 2006
    PIN/ID
    2509fd64
    Posts
    650

    Re: Sopranos

    sounds like stacey should be writing the next series of sopranos it might be intresting
    Death is only the beginning

  14. #29
    hls811's Avatar
    hls811 no está en línea I dress myself!
    Join Date
    Feb 2007
    PIN/ID
    30B8DA04
    Posts
    1,222

    Re: Sopranos

    Quote Originally Posted by littlemojo
    sounds like stacey should be writing the next series of sopranos it might be intresting
    Then Tony would be talking on a Pearl, and not his RAZR.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "Me fail English? That's unpossible."

  15. #30
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Sopranos

    LOL Very true HLS

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •