Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21

Here's how it went down <+LaTuFu> how many points you want to take the Giants? ... Stackers' Lounge forum

  1. #1
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    So I lost a bet...

    Advertisement



    Here's how it went down

    <+LaTuFu> how many points you want to take the Giants?
    <+Stace> i think the giants are actually gonna win
    <+LaTuFu> oh so you'll take 'em straight up?
    <+LaTuFu> whats our bet?
    <+Stace> yeah
    <+Stace> you tell me
    <+Stace> you have 8 minutes to choose
    <+LaTuFu> i'll take the Patriots straight up
    <+Stace> well no kiddin

    <+Stace> lol
    <+LaTuFu> loser posts a thread in the cafe explaining why the winner is soooo freakin awesome
    <+Stace> ok
    <+LaTuFu> sweet
    <+LaTuFu> i have witnesses
    <+Stace> better start comin up with your post
    <+LaTuFu> oh don't worry
    <+LaTuFu> i'll enjoy reading yours
    <+Stace> lol



    So here we go... LTF is so freakin awesome because...
    1. He is a great listener
    2. He gives good advice
    3. He drives a VW
    4. He brews his own beer
    5. He is sarcastic yet funny
    6. He has a blackberry
    7. He likes to read stuff about himself
    8. He closed his thumb in the car door in september and that was funny as hell
    9. He is a huge DMB fan
    10. He is my baby's bff
    11. He likes to sport a girly name on the stacks
    12. He sends me puppy pics all the time
    13. He starts some stupid threads
    14. He acts like a fool most of the time
    and last but not least... He is so FREAKIN AWESOME because I let him be my friend... LMAO!!!!

  2. #2
    McLovin's Avatar
    McLovin no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Oct 2006
    PIN/ID
    01100100
    Posts
    257

    Re: So I lost a bet...

    LMAO Giants dropped the ball for you Stace?
    LMAO at bj wheeler and his ex daily!
    twitter

  3. #3
    Blukrystlz's Avatar
    Blukrystlz no está en línea Stack level 8
    Join Date
    Oct 2006
    PIN/ID
    Askme4it
    Posts
    5,250

    Re: So I lost a bet...

    you forgot an ssa too somtimes

    yet another 1 goes by.................
    Last edited by Blukrystlz; 12-30-2007 at 12:37 AM.
    ~Blu~




    Blukrystlz@pinstack.com


  4. #4
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: So I lost a bet...

    Quote Originally Posted by McLovin View Post
    LMAO Giants dropped the ball for you Stace?
    Im happy with the way they played even though they lost

  5. #5
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: So I lost a bet...

    Thank you, Stace, for being a good loser. W00T!
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  6. #6
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: So I lost a bet...

    Quote Originally Posted by LaTuFu View Post
    Thank you, Stace, for being a good loser. W00T!
    I come through on my losses which is why I still have to move to Chicago from the fantasy football game lol

  7. #7
    green's Avatar
    green no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Oct 2006
    PIN/ID
    ask
    Posts
    878

    Re: So I lost a bet...

    <-chuckles silently to self Bwaaaahaaaaaa

  8. #8
    sadie84's Avatar
    sadie84 no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Sep 2007
    PIN/ID
    ask
    Posts
    4,972

    Re: So I lost a bet...

    lol.. this was funny!

  9. #9
    ted's Avatar
    ted
    ted no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    N/A
    Posts
    506

    Re: So I lost a bet...

    ~via BB (wap.pinstack.com)~ Good on ya Stace! Better luck next time!

  10. #10
    PDUB204's Avatar
    PDUB204 no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    31096895
    Posts
    562

    Re: So I lost a bet...

    I can't believe someone actually took the pats they are cheaters but LTF probably had no choice stace is not ever betting against anything that begins with New York. Can I get a witness. Hallelujah~via BB (wap.pinstack.com)~

  11. #11
    Ranz's Avatar
    Ranz no está en línea Stack level 7
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    ask me!
    Posts
    3,614

    Re: So I lost a bet...

    nice ltf she had you from number 1. your a good man!

  12. #12
    flash24's Avatar
    flash24 no está en línea Device Pro
    Join Date
    Aug 2006
    PIN/ID
    3319688f
    Posts
    4,063

    Re: So I lost a bet...

    I was also rooting for the Giants, just sick of all the Patriot talk, but hey, congrats to them.

  13. #13
    rickerb69's Avatar
    rickerb69 no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Feb 2007
    PIN/ID
    askme4it
    Posts
    1,769
    Nice Stacey! I always have a lot of respect for people who stand by their word. It speaks volumes bout the person. And what goes around comes around so eventually you'll get what you give. Good on ya ! Now ltf...don't let it go to your head TOO much! Lmao!!

  14. #14
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: So I lost a bet...

    No worries ricker. If she kept going, she'd say things like how humble I am, how I don't let things go to my head, how I'm double super awesome, and on and on.
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  15. #15
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: So I lost a bet...

    LOL ^^ yeah go figure

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •