Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 45

Who's blackberry would you be?... Stackers' Lounge forum

  1. #1
    rokinDa8703e's Avatar
    rokinDa8703e no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Feb 2007
    PIN/ID
    31e84d1b
    Posts
    327

    if you could be anyones blackberry

    Advertisement



    Who's blackberry would you be?

  2. #2
    kre8berry's Avatar
    kre8berry no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Jun 2007
    PIN/ID
    ask me
    Posts
    748

    Re: if you could be anyones blackberry

    Haha... we could get some interesting answers on this... are we talking anyone? or anyone on pinstack? lol
    kre8berry

  3. #3
    jgirly2's Avatar
    jgirly2 no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Jun 2007
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    1,429

    Re: if you could be anyones blackberry

    Quote Originally Posted by kre8berry
    Haha... we could get some interesting answers on this... are we talking anyone? or anyone on pinstack? lol

    ohhh u naughty ain't ya
    --------------------------------------------------------
    - j a n e l l
    Theirs more to life than cell phones...Theirs BLACKBERRY's

  4. #4
    kre8berry's Avatar
    kre8berry no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Jun 2007
    PIN/ID
    ask me
    Posts
    748

    Re: if you could be anyones blackberry

    LOL who me???
    kre8berry

  5. #5
    xtasyboi_00's Avatar
    xtasyboi_00 no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Oct 2006
    PIN/ID
    PM
    Posts
    1,325

    Re: if you could be anyones blackberry

    i would like to be PARIS HILTON's blackberry. lmao.. So i can see if shes been behavin.

  6. #6
    jedd206's Avatar
    jedd206 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Jul 2007
    PIN/ID
    2404E130
    Posts
    106

    Re: if you could be anyones blackberry

    Peter Moore's BB....hes the president of XBOX

  7. #7
    braveandcrazy's Avatar
    braveandcrazy no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    366

    Re: if you could be anyones blackberry

    My boss'. That way i could answer all of his asinine questions before they reach my inbox.

  8. #8
    jgirly2's Avatar
    jgirly2 no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Jun 2007
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    1,429

    Re: if you could be anyones blackberry

    Quote Originally Posted by kre8berry
    LOL who me???
    yes you...hahaha
    --------------------------------------------------------
    - j a n e l l
    Theirs more to life than cell phones...Theirs BLACKBERRY's

  9. #9
    kre8berry's Avatar
    kre8berry no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Jun 2007
    PIN/ID
    ask me
    Posts
    748

    Re: if you could be anyones blackberry

    Charlize Theron.... SHE IS HAWT... lol She can push these buttons... hahaha
    kre8berry

  10. #10
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: if you could be anyones blackberry

    I'd be Tasha's BB. Then she'd be pushing all the right buttons all day long...
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  11. #11
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: if you could be anyones blackberry

    hmmmmmmm not 100% sure

  12. #12
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: if you could be anyones blackberry

    Don't worry Stacey, once I got a few drinks in me, I'd want to be your booty call BB...
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  13. #13
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: if you could be anyones blackberry

    LOL Its all good you have Tasha

  14. #14
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: if you could be anyones blackberry

    riiiiiight
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  15. #15
    littleacorn's Avatar
    littleacorn no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    389

    Re: if you could be anyones blackberry

    Jim Balsillie

Page 1 of 3 123 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •