Page 45 of 63 FirstFirst ... 4041424344454647484950 ... LastLast
Results 661 to 675 of 945

Um Eric... are you talking to yourself? It's you thats on top ... lol silly ... Stackers' Lounge forum

  1. #661
    Natasha's Avatar
    Natasha no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    ASK NICE
    Posts
    4,461

    Re: Drunk postings

    Advertisement



    Um Eric... are you talking to yourself? It's you thats on top... lol silly drunk boy...


    Lol... oops... looks like I'm the silly drunk girl... you are not on top at all Eric... guess I should try scrolling up next time eh...


    Last edited by Natasha; 10-05-2007 at 09:14 PM.

  2. #662
    LaTuFu's Avatar
    LaTuFu no está en línea Stack level 9
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    Just Ax
    Posts
    7,861

    Re: Drunk postings

    Yeah too bad the Yankees can't make it an all around great evening.
    If I knew where I was going, I might already be there. -- Cross Canadian Ragweed.

  3. #663
    nmadd's Avatar
    nmadd no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    413

    Re: Drunk postings

    Time to try the drunk posting again.

    Quote Originally Posted by LaTuFu
    Yeah too bad the Yankees can't make it an all around great evening.
    But man, has this been a great game so far! I love a good old postseason pitching duel.

  4. #664
    reddog187's Avatar
    reddog187 no está en línea Stack Moderator
    Join Date
    Dec 2006
    PIN/ID
    STACK
    Posts
    8,907

    Re: Drunk postings

    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    Girls can't get pregnent if they're on top!

  5. #665
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Drunk postings

    the yankees are killing me!

  6. #666
    reddog187's Avatar
    reddog187 no está en línea Stack Moderator
    Join Date
    Dec 2006
    PIN/ID
    STACK
    Posts
    8,907
    Quote Originally Posted by Akakios
    LIES!!!! I have proof
    Its from the movie knocked up. They would never lie! LOL!

  7. #667
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Drunk postings

    whatever!

  8. #668
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Drunk postings

    Ok I am back!!!! anyone else joining me?

  9. #669
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Drunk postings

    whatever

  10. #670
    nmadd's Avatar
    nmadd no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    413

    Re: Drunk postings

    I would like to join you but can't get liquor on Sunday in Colorado!

    Maybe next time.

  11. #671
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Drunk postings

    Awwwwww so glad I live in NY LOL

  12. #672
    Natasha's Avatar
    Natasha no está en línea Stack level 7
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    ASK NICE
    Posts
    4,461

    Re: Drunk postings

    k im driunk... whAt should i post? I like the number 8...


    thats also my favourite smiley....

    ilike this one too...

  13. #673
    GBallew's Avatar
    GBallew no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    2404b3a8
    Posts
    1,488

    Re: Drunk postings

    So...its Mmmy fisrt day. Of avCation...I drOve 400 milLes. Cross staTe...anD when I got here I remembERed why:


    My Unkel maks SomMe kilLeR. Moonshine!!!!bb
    If aNyone wanNa chjat; piN or Bb$m me!
    ~via BB (wap.pinstack.com)~

  14. #674
    StaceyRVC's Avatar
    StaceyRVC no está en línea Community pro
    Join Date
    Jun 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    9,321

    Re: Drunk postings

    ^^ Lmao

  15. #675
    GBallew's Avatar
    GBallew no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    2404b3a8
    Posts
    1,488

    Re: Drunk postings

    Damn...there's no "edit" option on the BB...

    But yeah, my Uncle makes his own booze, and does a damn good job! (As I'm sure you can see...)~via BB(wap.pinstack.com)~

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •