Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

I have the T-Mobile 8320, but I'm loving how the Sprint 8330 looks. I'm in ... General Blackberry forum

  1. #1
    HeavyComponent's Avatar
    HeavyComponent no está en línea Stack level 6
    Join Date
    Feb 2008
    PIN/ID
    TP2 :D
    Posts
    2,557

    Thumbs up Which Curve looks better???

    Advertisement



    I have the T-Mobile 8320, but I'm loving how the Sprint 8330 looks. I'm in love with black so to me the Sprint Curve beats all the Curves in looks.

    Post what you think looks better!

    AT&T Curve: http://blogs.zdnet.com/blackberry/im...ntnoshadow.jpg

    T-Mobile Curve: http://www.phonearea.net/wp-content/...rry_8320_2.jpg

    Sprint Curve: http://www.mobilemag.com/content/images/14965_large.jpg

    Verizon Curve: http://www.techgadgets.in/images/bla...smartphone.jpg

    I would make this into a poll, but it wont let me.
    T-Mobile HTC Touch Pro2 & I'm not coming back! :D

    --HeavyC.

  2. #2
    kane's Avatar
    kane no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Nov 2006
    PIN/ID
    30349623
    Posts
    849
    im thinking the sprint curve is the best looking

  3. #3
    EricaJ1073's Avatar
    EricaJ1073 no está en línea PINStacked!
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    10,420
    If I had one offered to me, I would go with the black Sprint Curve. This is why I passed up on all of the other Curves.

    Here's the Pale Gold T-Mo Curve too.
    Last edited by EricaJ1073; 04-21-2008 at 03:40 PM.


  4. #4
    MWPatterson's Avatar
    MWPatterson no está en línea BES Pro
    Join Date
    Dec 2006
    PIN/ID
    Ask Plz
    Posts
    1,031
    Sprint, of course they are my carrier, so I will go with that one.

  5. #5
    EricaJ1073's Avatar
    EricaJ1073 no está en línea PINStacked!
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    10,420
    LOL I think Sprint's gonna run away with the win here. Just wish T-Mo had gotten this color.


  6. #6
    KeNNethX's Avatar
    KeNNethX no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    241
    Yeah...Sprint....not only the look...but it has 40 more MB of memory too...sigh...I love the WiFi on my 8320 too...I don't care what BGR says...I have tested it against 8310s on EDGE and 8320s on EDGE and WiFi browsing is definitely faster...and downloading you can't beat it.

  7. #7
    Naylor07's Avatar
    Naylor07 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    241ECE99
    Posts
    337
    Sprint, hands down!

  8. #8
    NightFire's Avatar
    NightFire no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2006
    PIN/ID
    Wheel
    Posts
    245
    ~via BB (wap.pinstack.com)~
    Based on the photos, I'd have to go with the Sprint one (besides, extra memory is nice).

    However, based on my own reality, I'd have to choose the Red at&t Curve. It catches my eye, everytime.

  9. #9
    Hack173's Avatar
    Hack173 no está en línea banned
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    249E4D70
    Posts
    2,694
    The Alltel Curve is the Best looking! lol

    ~via BB 8320 (wap.pinstack.com)~

  10. #10
    thagame911's Avatar
    thagame911 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    May 2007
    Posts
    143
    ~via BB (wap.pinstack.com)~

    Is there anywhere I can buy the black keypad like on the Sprint curve ?

  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    PIN/ID
    319B7413
    Posts
    174
    Alltel Curve...It looks just like Sprints.

  12. #12
    free2saute's Avatar
    free2saute no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    104

  13. #13
    GeneKam's Avatar
    GeneKam no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    232D8D38
    Posts
    756
    I too love the gunmetal curve, I love my crimson rogers curve, but gun metal is so much cooler, and glossy is kinda old now, I wish the gunmetal was released before it has showed up on cdma, I would take that over my red anyday!
    "Drive by tornado-kicking, boy, i wish i could see that" - Yaku
    "Yeah! It was epic" - Gene

  14. #14
    James80's Avatar
    James80 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2006
    PIN/ID
    31955D4A
    Posts
    264
    ~via BB (wap.pinstack.com)~Alltel!!!!!!

  15. #15
    HeavyComponent's Avatar
    HeavyComponent no está en línea Stack level 6
    Join Date
    Feb 2008
    PIN/ID
    TP2 :D
    Posts
    2,557
    Quote Originally Posted by EricaJ1073 View Post
    LOL I think Sprint's gonna run away with the win here. Just wish T-Mo had gotten this color.
    Me and you both! Damn I love that color.

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •