Results 1 to 13 of 13

I was wondering if anyone has found oem faceplates for the 8330 yet. I was ... BlackBerry Accessories forum

  1. #1
    mouseman225's Avatar
    mouseman225 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    103

    OEM faceplate for 8330?

    Advertisement



    I was wondering if anyone has found oem faceplates for the 8330 yet. I was careless and dropped so I wanna switch it out. I can find tons of them for the 8300, 8310, and 8320 models, but of course this one is different an won't fit. I can also find trackballs, battery covers, and even a new screen cover for my 8330, but no faceplates! Any idea how much longer I'm gonna have to be sad over my scratched up baby?

  2. #2
    BES Noob's Avatar
    BES Noob no está en línea BES Pro
    Join Date
    Jan 2008
    PIN/ID
    just ask
    Posts
    3,695
    This link should take you there:

    http://cnn.cn/shop/blackberry-8330-c-200_468.html

    But then I noticed there are no faceplates here yet. DOH!
    Last edited by BES Noob; 09-16-2008 at 01:36 PM. Reason: Oops!

  3. #3
    thymaster's Avatar
    thymaster no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    198
    I don't think it's available yet.

  4. #4
    imafireman641's Avatar
    imafireman641 no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    61
    Depending on what part of your phone you scratched, you could always try a skin. There are numerous sites that sell them model specific and cover your entire phone(just about).I would also suggest a clear screen protector.you can google any of this and find hundreds to choose from.I have not yet seen faceplates made for 8330 but there are other options.also if u are prone to dropping your phone a lot,otterbox makes a case.I have one and it as tough a case you can buy for your bb.good luck (wap.pinstack.com)~

  5. #5
    mouseman225's Avatar
    mouseman225 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    103
    Thanks for all the ideas guys. I've been considering a skin by "decal girl" as a solution. They come with a background that matches so it should look like my whole phone is wrapped... Idk time will tell what I decide I guess. Thanks again

  6. #6
    eyespii's Avatar
    eyespii no está en línea Stack level 1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    7
    Check eBay, a couple sellers have OEM housings for the 8330. They're not cheap tho, they'll run you between $30-$40.
    ~via BB (wap.pinstack.com)~

  7. #7
    Leetneo's Avatar
    Leetneo no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Aug 2007
    PIN/ID
    316D16C7
    Posts
    712
    Yeah thos are all I have seen too. ~via BB (wap.pinstack.com)~

  8. #8
    Angus_413's Avatar
    Angus_413 no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    Ask Me
    Posts
    1,112
    Skeet skeet lol~via BB (wap.pinstack.com)~

  9. #9
    MsRandall's Avatar
    MsRandall no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    42
    ebay has them...
    Real Women have Curves Baby!!!!!

  10. #10
    Leetneo's Avatar
    Leetneo no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Aug 2007
    PIN/ID
    316D16C7
    Posts
    712
    Yeah. Ebay be sellin em to high, 40 bucks some are even 50. ~via BB (wap.pinstack.com)~

  11. #11
    Leetneo's Avatar
    Leetneo no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Aug 2007
    PIN/ID
    316D16C7
    Posts
    712
    I might steal a dummy from work and take that one. Lol~via BB (wap.pinstack.com)~

  12. #12
    mouseman225's Avatar
    mouseman225 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    103
    Quote Originally Posted by Leetneo View Post
    I might steal a dummy from work and take that one. Lol~via BB (wap.pinstack.com)~
    i also thought about a dummy but i heard the dummy faceplates dont fit the real phone for some reason. maybe to prevent your idea on purpose?

  13. #13
    mouseman225's Avatar
    mouseman225 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    103
    btw thank you to the few of you who spotted them on e-bay. yeah they're 30 bucks, but im glad i have the option of getting one finally. thanks for keepin your eyes open!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •