Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16

SO my trackball fell out of my curve tonight lost it have a big whole ... BlackBerry Curve forum

  1. #1
    bcbbanga4l's Avatar
    bcbbanga4l no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24ac973e
    Posts
    1,265

    WOW what bad luck i have

    Advertisement



    SO my trackball fell out of my curve tonight lost it have a big whole in the middle now cant use the phone so i was debating on what to buy i found to phones one a pearl and one a curve gold the curve is 180 and pearl 100 now soon this month when the bb flip comes out im gonna buy that so i was gonna just get the 100 phone for now and be good but i need the curve plus i just updated to 4.5 so im spoiled lolz with it so now idk what to do hahaha well do you guys think i made a right decision im buying a curve gold 180 bucks sell it for 200 and buy the flip but i just realized that if im buggan about the pearl why am i going to want the flip hmmmmm lolz ik thanks guyz for listening to my story.

  2. #2
    bassvictim's Avatar
    bassvictim no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2008
    PIN/ID
    HEAD
    Posts
    1,044
    Why don't you just get a new trackball? they're only like 8 or 9 bucks... just a thought.
    "I am a robot, I like robots, I have a robot vagina." -JP,Grandma's boy

  3. #3
    NeoLogic's Avatar
    NeoLogic no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    25
    bcbbanga4l*(@).... whatever.

    Hey, don't listen to bass, I have a better idea. Go for the Pearl, because it's cheaper, and spring for the flip when it comes out. But before you do all that, since your current Curve is broken with a big hole in it. I'll take it off your hands, and "recycle" it for you... you know gotta keep the environment as clean as possible. I'll even pay for shipping.

  4. #4
    stimulatechamin's Avatar
    stimulatechamin no está en línea Stack level 1
    Join Date
    Oct 2008
    PIN/ID
    3026B348
    Posts
    12
    lol i agree with either get the pearl or a new track ball flip phones break fast

  5. #5
    bcbbanga4l's Avatar
    bcbbanga4l no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24ac973e
    Posts
    1,265
    hmmmm "recycle" it i cant get the trackball tho cause its the whole circle peace trackball and metal pieace around it then i have to wait all this time for it to get fixed lolz.

  6. #6
    paulwallg13's Avatar
    paulwallg13 no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a30a1b
    Posts
    79
    i wouldnt mind buying your broken curve off of you for a few bucks if you want to get rid of it

  7. #7
    bcbbanga4l's Avatar
    bcbbanga4l no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24ac973e
    Posts
    1,265
    i do i was going to put it on craigslist lolz.

  8. #8
    paulwallg13's Avatar
    paulwallg13 no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a30a1b
    Posts
    79
    how much were you planning on trying to get for it

  9. #9
    bcbbanga4l's Avatar
    bcbbanga4l no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24ac973e
    Posts
    1,265
    idk im gon post it for 65 on cl see what happens

  10. #10
    paulwallg13's Avatar
    paulwallg13 no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a30a1b
    Posts
    79
    what kind of shape is it in other then the trackball assembly is missing

  11. #11
    bcbbanga4l's Avatar
    bcbbanga4l no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24ac973e
    Posts
    1,265
    scratches not bad but theres some

  12. #12
    latosha's Avatar
    latosha no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    106
    ok have u guys heard of private messages? lol negotiate on there! lol lol. naw im kidding, anyway if i were you i'd just replace the ball for now and wait till the newest berry comes out for whatever network ur on or whatever. Bold, Storm, etc. Why waste money on getting a new phone when the new ones are about to come out...just my opinion.

  13. #13
    StephenGuy's Avatar
    StephenGuy no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Dec 2007
    PIN/ID
    30636d59
    Posts
    319
    My opinion, get the trackball. It comes with the whole assembly plus the ring. I would love to sit here and tell you how low of an offer I would give you for your "broken" curve, but I can't stand to rip you out of that much money.

    You could just buy whichever of the two phones, then replace the trackball in your old curve and re-sell it for much more than what you payed for the new one. Its a new phone and a pretty good profit..
    -Remember, today is the tomorrow you worried about yesterday.

  14. #14
    bcbbanga4l's Avatar
    bcbbanga4l no está en línea Stack level 5
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24ac973e
    Posts
    1,265
    good idea thanks guyz

  15. #15
    lamoglinsgal's Avatar
    lamoglinsgal no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    131
    ~via BB (wap.pinstack.com)~

    The flip comes out monday.

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •