Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37

so i know you all are going to hate me but im gonna post the ... BlackBerry Storm forum

  1. #1
    inkdup's Avatar
    inkdup no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a98621
    Posts
    41

    Don't hate me.....haha...

    Advertisement



    so i know you all are going to hate me but im gonna post the pics anyways.... say hello to my new friend...LOVING the new device.... it kicks ***!!

    I've got more INK than a BIC factory....

  2. #2
    ssnxp's Avatar
    ssnxp no está en línea Device Pro
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    1,679
    Congrats.






    I hate you. Just a little bit.

  3. #3
    trenafisher's Avatar
    trenafisher no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Aug 2008
    PIN/ID
    30DA1A71
    Posts
    148
    omg...im so jealous!!

    it looks so lovely.....
    ...Your Attitude is going to determine your Altitude....


    "So Blessed"

  4. #4
    inkdup's Avatar
    inkdup no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a98621
    Posts
    41
    Quote Originally Posted by ssnxp View Post
    Congrats.






    I hate you. Just a little bit.

    LOL.... I'm sorry... just a little bit
    I've got more INK than a BIC factory....

  5. #5
    Hack173's Avatar
    Hack173 no está en línea banned
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    249E4D70
    Posts
    2,694
    Congrats!

    I'm Jealous!

    And hate you just a lil too.

    When did you get it?

    How do you like it so far?

    ~via BB Bold (wap.pinstack.com)~

  6. #6
    bajanbastard's Avatar
    bajanbastard no está en línea Stack level 4
    Join Date
    May 2008
    Posts
    510
    Did you have to look so cocky with it? Lol. Congrats man! Review in the near future?
    Device history: 8100 > 8320 > 8900 & 9530. Keep crackin'

  7. #7
    Hack173's Avatar
    Hack173 no está en línea banned
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    249E4D70
    Posts
    2,694
    Quote Originally Posted by bajanbastard View Post
    Did you have to look so cocky with it? Lol. Congrats man! Review in the near future?
    You noticed that he looked cocky with it too. Hahaha.

  8. #8
    azstar's Avatar
    azstar no está en línea PINStacked!
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    12,882
    I hate you too! A lot!

    Hehe, just kidding, ok maybe not kidding

    Seriously though, you should do a review once you've had time to get to know it better, let us know the ups and downs
    Twitter? My Apps List

    Current SmartPhone: Motorola DROID Rooted, Running Project Elite v4

  9. #9
    disctosser's Avatar
    disctosser no está en línea Stack level 3
    Join Date
    May 2008
    PIN/ID
    ask me!
    Posts
    147
    Aint she purdy! (The phone, not you... ha!)

    How did you score it early? Is it living up to the hype? or just another lackluster failed Iphone killer?

  10. #10
    j llama's Avatar
    j llama no está en línea Device Pro
    Join Date
    Sep 2006
    PIN/ID
    4U2ASKME
    Posts
    4,319
    congrats!!
    BlackBerry® Certified Support Specialist

  11. #11
    gator2418's Avatar
    gator2418 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Nov 2005
    PIN/ID
    207BDDBF
    Posts
    191
    That's what's up........
    " GROWN MAN GADGET"
    " WATCHA YOU KNOW ABOUT THAT"
    PIN# 249F0817

  12. #12
    inkdup's Avatar
    inkdup no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a98621
    Posts
    41
    so as for an early review here goes.... it is great! I love the screen and the one thing that i was a little weary about was texting/email on the device... it has put my worries to rest... if you get going too fast and mistype it tries to auto correct itself... the only gripe i have so far is remembering to turn the phone the right way when taking a picture so that when you send it it doesnt end up upside down on the recipients end. which is really my own problem not a device issue...haha... its faster than my curve BY FAR... it takes amazing pics on the 3.2mp cam... voice quality is great.... speaker phone is clear and not distorted...i love that the memory card is NOT under the battery so i can access it without having to restart the damn phone....changes between normal screen and landscape with ease and viewing the web is awesome on it as well.... so far it is everything it has been hyped up to be... i have used the iphone and IMO this IS THE KILLER! also comes preloaded with vcast music w/ rhapsody and you can buy music OTA!! like i said i love it... if there are any questions you guys have lemme know!!
    I've got more INK than a BIC factory....

  13. #13
    inkdup's Avatar
    inkdup no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Sep 2008
    PIN/ID
    31a98621
    Posts
    41
    oh and YES i did have to look THAT cocky holding it.... haha.... sorry just the way I look in pictures i guess....LOL...
    I've got more INK than a BIC factory....

  14. #14
    Charlie Hustle's Avatar
    Charlie Hustle no está en línea Stack level 4
    Join Date
    Jul 2007
    PIN/ID
    skdck
    Posts
    537
    im happy for you but i still hate you..

  15. #15
    Blackberry079's Avatar
    Blackberry079 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    85
    Nice Storm, I can't wait to get mine soon enough! I am prepared to jump T-mobile ship to The Big Red. I like t-mobile a lot but flexpay really does suck in its own miserable way.

Page 1 of 3 123 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •