+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

I want the iPod touch. Gonna have to pick up two this fall.... Smartphone News forum

  1. #16
    Capdot's Avatar
    Capdot no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,958

    Advertisement



    I want the iPod touch. Gonna have to pick up two this fall.

  2. #17
    Delfim's Avatar
    Delfim no está en línea Stack Moderator
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    Nope!
    Posts
    14,886
    Tim Cook ain´t Steve Jobs, that´s for sure. Hey, no iPAD MINI!

  3. #18
    Delfim's Avatar
    Delfim no está en línea Stack Moderator
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    Nope!
    Posts
    14,886
    Ok, wanna know what I think. Probably not, but here goes anyway!
    Phhhhhttttttt...! Meh!
    And we complained about the upgrade from the i4 to the i4S!
    And now? All we have is a better sardine can with a glass front!

  4. #19
    jfcooley's Avatar
    jfcooley no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    7,479
    <withholding my thoughts>

  5. #20
    RogerG's Avatar
    RogerG no está en línea Stack Administrator
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    21,111
    Most people posting in this thread have said all along that if it was what the rumors purported, we'd be disappointed. No need for anyone to say, "I toldja so."

  6. #21
    RogerG's Avatar
    RogerG no está en línea Stack Administrator
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    21,111
    Quote Originally Posted by Capdot View Post
    I want the iPod touch. Gonna have to pick up two this fall.
    I agree with ya there, Cap. They did some just to that device. Probably get one for my 8 year old.

  7. #22
    TeriO's Avatar
    TeriO no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    278
    I tend to agree with you guys. I will be fine w/ just the iOS6 update to my 4s and I am good to go. I am kind of disappointed that they did not announce an iPad Mini.

  8. #23
    RogerG's Avatar
    RogerG no está en línea Stack Administrator
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    21,111
    Yeah, the iPad Mini was an interesting omission. Hadn't it been confirmed?

  9. #24
    jfcooley's Avatar
    jfcooley no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    7,479
    Quote Originally Posted by RogerG View Post
    Most people posting in this thread have said all along that if it was what the rumors purported, we'd be disappointed. No need for anyone to say, "I toldja so."

    Why I'm withholding.

  10. #25
    TeriO's Avatar
    TeriO no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    278
    I don't remember if it was confirmed or not. Good question.

  11. #26
    Delfim's Avatar
    Delfim no está en línea Stack Moderator
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    Nope!
    Posts
    14,886
    Quote Originally Posted by RogerG View Post
    Yeah, the iPad Mini was an interesting omission. Hadn't it been confirmed?
    Yep, it did seem like it. Unless they reserving it for later - theres supposed to be another Apple shindig before the holiday season, isn´t there?

  12. #27
    chokem's Avatar
    chokem no está en línea PINStacked!
    Join Date
    Jan 2008
    PIN/ID
    nada
    Posts
    11,481
    I kind of expected this, but still am a bit disappointed, I'll be honest. I'm really pleased what they did internally with the processor and doubling the RAM, but the elongated phone just looks strange IMO.
    ​Galaxy S4 Red

  13. #28
    jfcooley's Avatar
    jfcooley no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    7,479
    You know I decided to read user comments on other sits and I noticed a butt load of win/Nokia comments.

    Maybe I'm being stupid, but they nearly all seemed identical. Wonder if MS/Nokia decided to do some trolling. Most of the time the trolls are similar, but not that similar across different sites.

    Just a thought.

  14. #29
    Capdot's Avatar
    Capdot no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,958
    You're Prolly right, Cooley. I noticed it too. All about the Nokia 920's better screen and wireless charging. Pretty hilarious if you ask me.

  15. #30
    rdills's Avatar
    rdills no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    Huh?
    Posts
    1,255
    I believe Microsoft & Nokia have a great opportunity to capture frustrated iPhone customers, but only if they execute properly. The fake video they released was a huge fail. They should stay away from things like that and they could really steal a chunk from Apple. Funny to see Apple following RIM's guide on how to kill yourself.

+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may edit your posts
  •