Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 34 of 34

mrdeeno I will show you some pictures of your BB not existing once you send ... PinStack Marketplace forum

  1. #31
    BCoop8184's Avatar
    BCoop8184 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Jul 2006
    PIN/ID
    32B12DA7
    Posts
    171

    Advertisement



    mrdeeno I will show you some pictures of your BB not existing once you send me your BB and money, haha

  2. #32
    James80's Avatar
    James80 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2006
    PIN/ID
    31955D4A
    Posts
    264
    ~via BB (wap.pinstack.com)~Lmao ya'll are too funny. I got some paint that glows in the dark, my whole bb lights up. If u want I post some pics but it'll take two weeks. Just send in your phone and a special introductory price of just 9.95 and it will take about 1-2 weeks to get here. The work takes about a week and when it dries then it'll take two more weeks for delivery. So you lookin at about a month without your bb...DISCLAIMER I am not responsible for lost or damaged phones, if u would like to send in a complaint send me a note and I'll respond in 4-6 weeks thanks in advance!! Lol

  3. #33
    clydeism's Avatar
    clydeism no está en línea Stack level 1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    11
    really..people gotta stop replying to this I think OH BOY!! HE POSTED PICTURES

    and I find its james 80 or whatever guy posting smart alec posts :P

    time to forget this message even existed.

    btw, I can paint your cases with clear protectant, just sned me the BB, 40.00 and I lls end it back in 2-4 days - its so good, you cant tell if the clear is on or not. *pffft*

  4. #34
    N8DBB's Avatar
    N8DBB no está en línea Stack level 8
    Join Date
    Feb 2006
    PIN/ID
    7BCE3C88
    Posts
    6,028
    Quote Originally Posted by clydeism
    really..people gotta stop replying to this I think OH BOY!! HE POSTED PICTURES
    I agree, post has gone completely off topic of original intention.

    For the meantime going to lock thread, to keep from posts accumulating which are not in reference to the topic.

    Nesto, when/if you have pictures available, please contact a member of the Moderation Staff and so you can update the thread...

    Thanks.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •