Page 30 of 68 FirstFirst ... 2526272829303132333435 ... LastLast
Results 436 to 450 of 1013
Like Tree2Likes

Great find on the Hero 2.1! but i also agree with Salt, csouths careful and ... C Spire/Cellular South forum

  1. #436
    pmarshall's Avatar
    pmarshall no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    3,085

    Advertisement



    Great find on the Hero 2.1! but i also agree with Salt, csouths careful and cautious.
    HAHA HERO, MY TOUCH

  2. #437
    walkintall67's Avatar
    walkintall67 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    491
    I totally agree on careful and cautious when it comes to CS but I also know how they are with surprises. I would never hold my breath but did want to share the info that I had found.

  3. #438
    00dawg's Avatar
    00dawg no está en línea Stack level 1
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2
    I want to tether my phone.

  4. #439
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    00dawg what kinda phone do you have? It would make it easier for us to help you.
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

  5. #440
    pmarshall's Avatar
    pmarshall no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    3,085
    Hey everyone!
    Last edited by pmarshall; 04-16-2010 at 02:21 PM.
    HAHA HERO, MY TOUCH

  6. #441
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    Hey Marshall, what's up brotha? What's new? I told Ethan about one that I'm using that I got from the market. It's called EasyTether. The free version just excludes https sites. It works pretty good tho.
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

  7. #442
    pmarshall's Avatar
    pmarshall no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    3,085
    one i posted is full web
    HAHA HERO, MY TOUCH

  8. #443
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    How much is it though? I don't wanna pay 40 bucks for something if I don't really have to use it that much.
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

  9. #444
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    PDA net....june fabrics.com...dl the trial...then buy the app..its worth it. hope this doesnt get me in trouble.
    to be more specific...USING your comp...dl that app from the site to your comp...not ur hero. Then follow directions...

    for the unknown poster that posted it a while ago.
    Last edited by getsugatensho; 04-16-2010 at 02:20 PM. Reason: this was requested
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

  10. #445
    0thundr0's Avatar
    0thundr0 no está en línea Stack level 3
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    272
    http://www.androidcentral.com/sprint...uled-early-may

    Maybe Cellular South won't be too far behind.

  11. #446
    pmarshall's Avatar
    pmarshall no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    3,085
    yeh i just read that thundr..we will see! lol thanks Gets...it was 30.
    HAHA HERO, MY TOUCH

  12. #447
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    See I can live without go to the https sites. Mine was free, I don't want to see the lack of money in my bank account anyway. lol
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

  13. #448
    pmarshall's Avatar
    pmarshall no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    3,085
    the ones you mentioned by someone else..is free for a while...90 days or something i believe...
    HAHA HERO, MY TOUCH

  14. #449
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    Well I haven't had it that long yet, but when/if I do get the cutoff, I won't worry about it.
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

  15. #450
    getsugatensho's Avatar
    getsugatensho no está en línea Stack Professional
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,194
    Hey Marshall, do you know if anyone has had any problems with the Wireless card from cell south in Pass Christian? I have a co-worker that is wanting to get rid of his Verizon card and switch to CSouth.
    because we are amorphous, we hold that in reverence~ Tite Kubo

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •