Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 65

Yeah, I wish we knew when too...... 3rd Party BlackBerry Software forum

  1. #31
    Juliejam's Avatar
    Juliejam no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    67

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    Advertisement



    Yeah, I wish we knew when too...
    You can't reason with crazy...

  2. #32
    MWPatterson's Avatar
    MWPatterson no está en línea BES Pro
    Join Date
    Dec 2006
    PIN/ID
    Ask Plz
    Posts
    1,031

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    I guess we have to wait a little long. Oh well patience is a virtue. lol

  3. #33
    deejaycaius's Avatar
    deejaycaius no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    23F519E5
    Posts
    36

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    I'm just happy I didn't miss it while I was driving into work

  4. #34
    Kortanis's Avatar
    Kortanis no está en línea Stack level 3
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24AA980E
    Posts
    343

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    Ahhh, I'm going nuts here as well... lol! Oh and for those that aren't sure just yet. Yeah, Jivetalk really is this good!

  5. #35
    flash24's Avatar
    flash24 no está en línea Device Pro
    Join Date
    Aug 2006
    PIN/ID
    3319688f
    Posts
    4,063

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    ~via BB (wap.pinstack.com)~let me guess what the secret surprise is... Pinstack and Beejive will be partners? Lol just a guess.

  6. #36
    Kilted Bradley's Avatar
    Kilted Bradley no está en línea Stack level 3
    Join Date
    May 2007
    Posts
    378

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    :::Walks into room. Looks around... waves. Pulls cassette tape from sporran... inserts into tape player... taps foot and bobs head to the beat of the Jeopardy theme:::

  7. #37
    bugz020106's Avatar
    bugz020106 no está en línea Stack level 1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    What are we supposed to do? Refresh our BB browser?

  8. #38
    fritter's Avatar
    fritter no está en línea Stack level 5
    Join Date
    Jul 2006
    PIN/ID
    Ask Me!
    Posts
    942

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    i wouldnt mind getting another license for my wife

  9. #39
    tecrishon's Avatar
    tecrishon no está en línea Device Expert
    Join Date
    Oct 2006
    PIN/ID
    Retired
    Posts
    842

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    is it sad i've been refreshing this thread since 6:30 this morning? i think this thread has really put a damper on my productivity today. haha.

  10. #40
    reddog187's Avatar
    reddog187 no está en línea Stack Moderator
    Join Date
    Dec 2006
    PIN/ID
    STACK
    Posts
    8,907

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    HAHA I already have mine!

  11. #41
    Kortanis's Avatar
    Kortanis no está en línea Stack level 3
    Join Date
    May 2007
    PIN/ID
    24AA980E
    Posts
    343

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    Quote Originally Posted by reddog187
    HAHA I already have mine!
    *cry* Lucky dog. I love this release of Jivetalk. I've just been waiting for my paycheck to upgrade...

  12. #42
    j llama's Avatar
    j llama no está en línea Device Pro
    Join Date
    Sep 2006
    PIN/ID
    4U2ASKME
    Posts
    4,319

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    -sniffles
    yeah i wish my paycheck would upgrade as well...
    its gonna be a while before i can spare a few bucks for the greatest Instant Messenger program on the market

  13. #43
    deejaycaius's Avatar
    deejaycaius no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Apr 2007
    PIN/ID
    23F519E5
    Posts
    36

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    I just enjoy the spirit of competition, if i don't get a license, i'll go right over to beejive and buy one.

  14. #44
    jrhertel's Avatar
    jrhertel no está en línea Stack level 2
    Join Date
    Mar 2007
    PIN/ID
    249E1B23
    Posts
    56

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    hmm so how's this give away going to work?

  15. #45
    tecrishon's Avatar
    tecrishon no está en línea Device Expert
    Join Date
    Oct 2006
    PIN/ID
    Retired
    Posts
    842

    Re: JiveTalk Giveaway contest tomorrow: 5 full licenses and 5 device licenses!

    Quote Originally Posted by jrhertel
    hmm so how's this give away going to work?
    i think that is the question of the day.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •